Subscribe:

1 Şubat 2013 Cuma

Hiç Düşündünüz mü?

hiç düşündünüz mü? pazardan,mağazadan aldığımız kıyafetleri,aksesuarları,ayakkabı botları yada çantaları en son yada hiç kendi tarzınıza ve kendinize özel olarak tasarladınız mı yeniden?
büyük ihtimalle cevap çoğunlukla ''hayır''
ya korkarız güzel olmazsa diye yada aklımıza gelmez.oysa yeniden bir kaç dokunuş imzanızı atmanız demek bana göre...
son zamanlarda UGGlara yapılan yenileme işlemini diğer bütün eşyalarımız içinde yaptığımızda sanırım tek düzelikten bir nebze kurtulabileceğiz.
örnekler vermem gerekirse;
*bu sene ŞALLAR BANDANALAR herzamankinden daha modaymış.bende belimi ortaya çıkartmak için kot pantolonumun kemer kısmına uzun ince bandanalar takıyorum.
*boynunuza şallar kullanıp kıyafete renk boyut katabilirsiniz...
dip not;tamamen boyna sormak yerine bir defa boyundan dolayıp iki yandan bırakırsak boyumuzu uzun gösterebiliriz
*çantalarımın herhangi bir yerine renkli ipler bağlıyorum
*saatimin yanına mutlaka ona uyum sağlayan bileklikler kullanıyorum

bunun gibi küçük dokunuşların yanı sıra
*aldığım hırkalara ufaktefek boncuk işlemesi yapıyorum
*gömleklerimin yaka kısmını taşlıyorum
*jeanlerimin paça kısmı (yaz aylarında bilek boyunda makasla kesip iplik iplik çıkartıyorum)
*ojelerime uygun aynı ren yüzük kullanıyorum

bunun gibi tek düze kullanımdan yana değilde ufak dokunuşlarla büyük farklar yaratabilirsiniz sizde....


UNUTMAYIN
modaya uymak bir zorunluluk değildir
ÖNEMLİ OLAN TARZINIZIN OLMASI...

0 yorum:

Yorum Gönder